16/6 - Vaccination

Hejsan!
Imorse blev det en tripp till stallet. Litbrá skulle nämligen vaccineras, det gick snabbt och Litbrá var så snäll. :) Idag har jag mest slappat, gjort lite smågrejer, städat kaninbur, handlat mat, hjälpt mamma med ett litet cv och kollat på film. Nu ska jag gå ner och äta Ben & Jerrys, det var 2 för 70 kr idag. Såklart man slår till då! ^^ För min del fick det bli New York super fudge chunk ;)

Imorrn ska jag och Andrea åka till Täby, ska försöka leta efter en jumpsuit (eftersom min gick sönder :@) och en bandeau bh. Det ska bli roligt! :)
Förresten, ska försöka vara mer aktiv nu när det är sommarlov. Jag lovar att det kommer bilder och så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0